Повернення та обмін товарів:

Що потрібно для обміну чи повернення?

  1. З моменту придбання товару минуло не більше 14 днів (згідно Закону України «Про захист прав споживачів» стаття 9).
  2. Товар в оригінальній упаковці та немає слідів використання.
  3. Наявність чеку, що підтвержує ваше замовлення.
  4. Повна комплектація.

Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної та неналежної якості упродовж 14 днів, відповідно до Закону "Про захист прав споживачів".

Повернення товарів належної якості:

  • Повертається лише новий товар, який не має слідів використання і не був у вживанні.
  • Товар має зберігати свій товарний вигляд і споживчі властивості.
  • Не повинно бути слідів використання та забруднень.
  • Збережені пломби, ярлики, бирки, захисні плівки, заводське маркування.
  • Повернення можливе протягом 14 днів з моменту покупки.

Повернення товарів неналежної якості:

  • Товар із недоліками або невідповідністю вимогам нормативних актів, умовам договорів або інформації виробника повертається.
  • Істотним недоліком вважається той, який робить неможливим або неприпустимим використання товару за його призначенням з вини виробника.

Як повернути товар? Для погодження повернення товару, зателефонуйте за номерами, вказаними в розділі "Контакти". Повернення товару здійснюється за допомогою поштової служби.

Оплата за пересилку обміну та повернення:

  • Пересилку за товари належної якості оплачує клієнт згідно з тарифами поштової служби.
  • Повернення товарів неналежної якості проводиться безкоштовно.

Повернення коштів: Після отримання та огляду товару, протягом 3-х робочих днів кошти будуть повернуті на рахунок, з якого здійснювалася оплата